Canserakn Aminenur06 hep onzumdaydı o dönemler bebeğim o kadar zorduki benimkisi 3 aylıkken geçti hiç bişey kullanmadan
Aka2020 Aminenur06 ilk zamanlar kabus gibiydi ama üzülmeyin geçiyor. Şu an 3 buçuk aylık tamamen bitti diyemem ama eskiye göre daha rahat. Bir de besin alerjisi çıktı diyete başladım ondan sonra da rahatladı. Gaz mı azaldı diyet mi işe yaradı pek de emin değilim 🤔
Sev-sev Sab simplex isimli damlayı düzenli kullandım çok işe yaradı ikinci ayındayız kendi kendine çıkarıyor çok sıkışırsa veriyorum damla
Esra12 Aminenur06 ah ah aynı kaderdeyiz yapışık geziyoruz memede kucak bile işte istemiyor illa sallanacak birde memede duracak
Aka2020 Aminenur06 kakası mukusluydu ve beyaz parçalar vardı kulak arkasında döküntüler vardı. Diyete başladım süt ve süt ürünleri tüketmedim. Daha sonra diyeti bozdum deneme amaçlı. O zaman da kakada kan gördüm. Kesinlikle emin oldum şimdi diyete devam ediyorum