Ezgiasya Kızlar suan sagıyorum da acıkta 3 saat bekletiliyor onu biliyorum pekı 23 24 derece evde bu süt 3 saat sonra bozulur mu birde buzdolabına koyarsak nasıl ısıtıp vercez
Gokceperi Ezgiasya cnm buzdolabına koydugunda biberonla sıcak suya oturt sonra eline dokersin o sekilde ısısını ayarla ver
Simsiminannesii Ezgiasya canım ben her ihtimale karşı dolaba koyuyorum yine çıkarınca da sıcak suyun içind e isitiyorum
teachersrn Ezgiasya evet 3 saat sonra bozulur dolaptan çıkarınca daireler çizerek çevirin hafifçe benmari usulü ısıtın sıcak suyun içine oturtarak, sütü döküp kaynatmayın yani
Edalya Ezgiasya evlerimizin içi kış ayı oldugu için biraz sıcak bence dışarda bekletmeyin onu dolabınıza koyun vericeğiniz zaman çıkartın sıcak suyun içine oturtup ısıtın diğer türlü biraz tehlikeli olabilir