Cimcime61 Canim benim oğlumun da 1 aylıkken yüzü kıpkırmızı olmuştu bazen sönüyordu bazen çıkıyordu. Doktora gitmeden biraz araştırdım alerji olabilir diye yedigime ictigime dikkat ettim yine değişen bir şey olmadı. En son cildiyeye götürdüm egzama dedi. Fucitec merhem, zyrtec damla ve azomax diye antibiyotik verdi 1 hafta kullan demişti. Bir de biodermanin şampuan ve kremini verdi. Merhemi akşam kullandım sabah tertemiz pamuk gibi olmuştu yüzü. Öyle geçince damlayla antibiyotigi de fazla kullanmadım 3-4 gün anca kullanmışımdır. Şükür şu an geçti iyiyiz.