Arkadaşlar ben yeni dogum yaptım 19 gün oldu oglum 18 aylık beni görmedi 3 gün hastane kaldım şuan oglum kendine çok zarar veriyor bulduğu yerde kafasını yere duvara kapıya vuruyor bide sürekli aglama metodunda napıcamı şaşırdım kardeşi daha eve gelmedi bebegim küvezde kardeşi gelmeden bunu yapan kardeşi gelince napıcak diye düşünüyorum ne yapmam lazım kendine zarar vermemesi için yani kızsakda kızmasakda zarar veriyor