Bebeğim 3 ay 13 günlük. Son günlerde o kadar mızmız ki sadece uyurken ağlamıyor🙄 normalde gülücükler saçan bebeğim gitti sürekli inilti gibi sesler çıkaran çığlıklar atan acıların çocuğu geldi😄 doktora da götürdüm bi sıkıntısı yok. Göğüslerm emilmekten bi hal oldu. 🤦🏻♀️Atak mı sizce? 3 aylık bebek anneleri sizlerde durumlar nasıl?