2prenssAnnesii Bu hapi kullanan arkadaşlar yorum yapın lütfen adet düzensizliği yapar mi adet olmadim 1 ay oldu şüphem yok ekstra korunuyoruz zaten hapla birlikte ama yine de adet olmamak cok canımi sıkıyor var inanılmaz sinirli oldum
Ayaz_alaz 2prenssAnnesiihapı kullanırken adet olunmuyomuş benimde aynı canım ikinci atım geliyor adet olmadım
Taftafgiller 2prenssAnnesii Canm bu hapı kullanırken adet olmuyosun ben 4 ay kullandim adet olmadım sonra başka bi hala geçtim bebeğim büyüyünce. Merak etme koruması gayet iyi
2prenssAnnesii Ayaz_alaz teşekkür ederm cvp yazdığın için, ama adet olmamak geriyor beni ya vücudun duzeni bozuluyor sanki
Ayaz_alaz 2prenssAnnesii bende öyle düşündüm aslında ama heray stres yaşamak daha zor geldi emzirirken başka bi yol pek yok çünkü
Ayaz_alaz 2prenssAnnesii rica ederim canım ne yzıkki bu platformda gerçekten ihtiyaç duyduğun bilgiler için pek cevap verilmiyo
2prenssAnnesii Taftafgiller korumasindan yana şüphem yokta adet olmayinca olmuyor sanki ya denge bozuluyor peki bu hapi bırakınca adet oldunuz mu
Taftafgiller 2prenssAnnesii Evet oldum sağlık ocağının verdiği hap vardi ona geçtim şimdi günü gününe adet oluyorum
Elaa4050_ 2prenssAnnesii canım ben başladım yeni bitmek üzere birincisi ama ben oldum bende azalma yaptı normalde ilk 2 gün göl olan regl az geliyo bende anlamadım