Elaa11 Kizlar iki aylık olduk,emziriyorum ama zayıflamak da istiyorum. Önerisi olan var mı?? Bu arada sezeryanla doğum yaptım. Leslie yaptm bir iki gün ama agrilarm oldu geri bıraktım..
Giraysmom20 Elaa11 Leslie gibi ağır tempolu hareketler sütünüzü etkileyebilir dördüncü aya kadar bekleyin diyetisyenlerde ilk dört ay diyet önermiyor sütün etkilenmemesi için ama zaten emzirdiğiniz sürece kilo veriyorsunuz ben oğlum doğduğundan beri 9 kilo verdim doğumda aldığım kilolar hariç emzirdiğiniz zaman aşırı enerji yaktığınız için kilo veriyorsunuz zaten merak etmeyin yeterki gereksiz ve aşırı yemeyin