kubraF Kızım 8 aylık ara ara makat bölgesinde kızarıklık oluyo bi süre geçmiyo sonra geçiyo sonra tekrar oluyo. Bu neden oluyo olabilir ? Kakasını yaparken çok zorlanmıyor bezini de bekletmiyorum. Neden acaba?
Edaaa21- kubraF bizdede oluyo aynı ara ara geçiyo sonra katı yapıyo artık ondan olabilir die düşünüyorum ben
Mrvykn kubraF benim oğlumda da oluyor. Yediği bişeyden oluyor. Öyle bırakmıyorum, krem sürüyorum hemen.