Barbarosy Dün 4. Ay aşımızı olduk sol bacakta aşı yerinde kızarıklık ve şişlik oldu başına gelen var mı? Sağlık ocağındaki hemşiremiz 1 haftaya geçmezse getirin dedi telaşlandım açıkcası kötü bir şey mi bu? Doktora götürmem gerekiyor mu?
Sarisin Barbarosy Her alt değiştirmede bölgeye kolonyalı pamuk ile saat yönünde masaj yapın. Bir süre sonra geçicektir. 6 ay aşısında biz de yaşamıştık 🙏