2erkekannesii Kızlar bugün bebeğim 1 aylık oldu. Aşı ve takip için aile hekimine gittik. Kafası 1 aya göre büyükmüş, ultrason çektirin dedi. Salı günü çektiricez ama korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. İnşallah bi sorun yoktur bebeğimde.
hulyatkknt 2erkekannesii açıkçası bizim doğduğunda 38 cm idi. Ters makat duruşta olduğu için ve sezaryen olduğu için kafası sekillenmemisti. Hastanenin çocuk doktoru gerek go3du devletin doktoru gerek görmedi açıkçası kafası da ufaldigi için gerek görmedim. Bişi çıkmaz allahinizniyle merak etmeyin.
Prensinannesii06 2erkekannesii oğlum 14 aylık kafa çağı hamileyken de hep 4 hafta önde gidiyordu hala da önde doktorlar genetik bir problem yok dedi
2erkekannesii hulyatkknt genelde sorun çıkmıyor ama riske atamam dedi aile hekimi. İnşallah birşey çıkmaz
2erkekannesii Prensinannesii06 bizim aile hekimi çok garantici. Hemen çocuk doktoruna randevu aldı bana. Bakalım çocuk doktoru da aynı şekilde düşünecek mi.