hllgkr Bebegim ilk doğduğunda Emzirdiğimde göğüslerin çok yara olduğu için pompa kullanmaya başladım ilk zamanlar 25 ml 50ml içtiği için sağmak sorun değildi ama simdi bi öğünde 100ml 120ml içiyor ve henüz 2 ayliğiz elektrikli pompaya geçmeyi düşüyorum çünkü artık sagarken elim kasiliyor ama elektrikli pompaların sütü azalttığını duydum doğru mu yani Manuel pompa.ve elektrikli karsilastirdiginizda aradaki artı ve eksiler neler yardımcı olursanız sevinirim bayanlar 🙂
Gizemmatalay hllgkr elektrikliden daha iyi verim aldım ben. Süt azaltıyor mu bilmiyorum tabi ama… manuel zor olur 120 cc falan 😅 çok pahalıya kaçmaya da gerek yok e bebek te 200 liraydı ben alırken çift taraflı elektrikli tavsiye ederim
Ata0905 hllgkr kolunuz kopar manuel ile . Ritmik şekilde dakikalarca sagmak ölüm . Ben Philips kullanıyorum memnunum . Lansinoh da güzel arkadaşımda var denemistim. Tavsiye ederim 🌸
kitapkokusu_ hllgkr kesinlikle elektrikli hastanede manuel aldık 5 para etmez elektrikli aldık fazlasıyla sütümü yettiriyodum çok memnun kaldım
Gdogru hllgkr Manuel pişmanlıktır. Baş parmağıma kramplar giriyordu pompalamaktan. En güzeli elektrikli pompa ve mochi
Gizemmatalay hllgkr benim çok sütüm yok sanırım ama 2 saatte bir 90 cc sağabiliyorum. Şimdilik yetiyor ☺️ Ama iyice araştırın yorumlarına falan bakın mutlaka
hllgkr Rainbowpath beni çok korkuttular sut azalıyor diye simdi burda herkes elektrikli deyince icim Rahatladı valla
RundownMom hllgkr benimki elektrikliydi. Memlekete geldim. Bir ilaç kullanma durumum oldu. Sütümü sağıp atmam gerekiyordu. Arkadaşımda manuel varmış onu aldım. Böyle yorucu bir şey olamaz. Belki ben elektrikliye alıştığım için zorlanmışımdır ama bence maddi durumun yetersiz olması haricinde manuel pompa almak hiç akıl kârı değil. İşkence gibi.
burcuu26 hllgkr ayni durumu bende yasadim sizinle suan 10 gunluk ama kesinlikle beni almak istemiyor aciya dayanamauip biberon verdim pisman oldum dun biberonu unutsun diye aciktikca gogsumu verdim çocuk aglamaktan morardi nefesi kesildi kiyamadim biberona dondum artik oyle buyutucem kabullendim elektirikli pompa kullaniyorum aventin memnunum daha baslarda oldugum ivin sutum cok ama zamanla azaliyormus arz talep olmayinca bebek emse daha iyi sut geliyormus göğüs ucu uyarilmadigi icin sagmak malesef daha az sut veriyor
Sibel43- hllgkr bende manuel kullaniyorum ama elektiriklide denedim sanki cekmiyor manuele gore yari yariya sut cikariyor deneyimime gore bebegim sarilik oldugunda hastanede elektirikli denedim cok az cikti yukari cikip kendi pompamla sagdigimda daha cok cikmisti
Amineceren Ben e bebeğin baby plus marka elektrikli göğüs pompasini indirimde iken aldım.cok kullanışlı çok rahat hiç gerek yok Philips avent , lansinoh a o kadar para vermeye kesinlikle öneririm, alın deneyin💕