Merhaba anneler ve taze anneler. Bugün 2 bacak ve bir koldan aşımızı olduk😌gitmeden bir çay kasıgı calpol vermiştim ateş şuan 36.9-37.3 arası gidip geliyor hafiften Kırmızı bir döküntü oluştu çok hafif ama normalmiş sanırım bunlar. Sizde durumlar nasıl seyretti? Kilomuz 5950 boyumuz 61 cm erkek bebeğiz😊