yakup_kubra zaten adet sancısıydı yaşadığım ağrı, sıkıntıları falan. Sonra kanama pıhtılı hale gelince iyice korktum, çevremde de kimse hemen adet olmamış. Ben de ihtimal vermiyordum. Ama aynı adet sancısı gibiydi zaten ama çok yoğun ve pıhtılı olmuştu ilki