Kk39 Geceleri yatarken kolyelerini cikariyormusunuz emin olamadım acaba dolanirmi Allah korusun her boncuk arası düğüm var ama yinede tedirginlik
Kh201590 Kk39 mrb cnm bnim.kizimda 11 ay 18 günlük gece uyirken çok döndüğü ve hareketli olduğu için geceleri cikariyorm kolyesini tedbir amaçlı
gvnkbr Kk39 ben hiç cikartmadim geçen baktım inci gelmiş haberim yok ateş bile olmadı çok şükür acaba kolyedenmi bilemedim ☺️
Deletedmom896 Kk39 hiç çıkartmıyorum 4 aylıkken başladım kullanmaya ki kehribar çok tak çıkar yapılacak bi kolye değil enerji ve şifasından dolayı🙏🏻
kitapkokusu_ gvnkbr bizim de iki dişimiz çıktı çok sükür sorun yasamadım ates falan yapmadı biraz huysuzdu ali sürekli agzındaydı o da abartılcak kadar huysuzluk değil o kadar bence kolyeden
Kk39 Ya hep arkaya doğru kayıyor önden boğazına dayanıyor diye tedirgin oluyorum doğru doğal taş çıkarmamak lazım
kitapkokusu_ Kk39 gece çıkartıyorum amam bazen unuttugum oluyor bişey olmıyor ama bakıyorum arkaya doğru uzamıs ama boynunu sıkmıyor
Gnlhrst Acaba nereden yada hangi siteden aldınız bende almak istiyorum ama güvenemiyorum yardımcı olursanız :)
Kk39 Gnlhrst bn bursa merkezde gumuscuden görerek aldım ama instagramda kehribar sepeti diye sayfa var onu öneriyorlar
gvnkbr Kk39 aralarında zaten düğüm olduğu için sıkmaz arkaya doğru kayıyor ama o şeklinde kalıyor dolanma gibi olmuyo arada çıkartıp toprağa gömüp tekrar takiyorum