Evet üç ay kontrolümüzde 6 kilo idi hatta burda post açmıştım sadece 400 Gr almıştı 18 gün sonra tekrar gittim iki üç gündür yine emmeye başlamıştı ve kilo almadığını hissediyordum ve öyle de oldu ne kilo almış ne kilo vermiş hala 6 kiloda doktorumuz p.tesi tkrr çağırdı mama başlayacağız ne diyorsunuz bu konuda sütüm olduğu halde kilo almamış neden olabilir ki 😔 emmediginden mı kaynaklı anlamıyorum