Denizlila Kızlar bebeğim 25 günlük . Yüzündekilere çare bulamadım 15 gündür varlar . Bepantol sensiderm kullandım işe yaramadı. Doktor travazol verdi korka korka iyi olur umuduyla onuda sürdüm oda işe yaramadı . Tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz
Okyanusdabianne Denizlila canım bebeklik sivilcesi o 40 çıktıktan sonra ya da 2 aylıkken geçiyor benim bebeğim de de vardı ince bi pamuğa sütümü sürüp yüzüne tampon yaptım. ¾ güne Geçti 😊
Gk015 Denizlila bizimde öyleydi öncelikle batikon sürüp temizleyip daha sonra linola yüz ve vucut kremı kullanıyoruz hepsi geçti
Busra1998 Denizlila cnm benim bebeğimdede vardı doktora sordum sıcaktan oluyor dedi ben sudocrem kullandım hemen gecerdi
Yasmin6161 Canım benimde öyledeydi kendılığinden soldular doktorum demişti sakal falan değmesin yüzüne
Sevgihira Denizlila süt sürme daha çok oluyor benim bebeğimdede var sıcaktan olduğunu düşünüyorum , mustelanın yüz kremini kullanıyorum şuna için
Mommyyy_1 Denizlila sütünüz yağlı ise bu sivilceler çıkıyor diye biliyorum bence bu güzel bişey endişe etmeyin
Denizlila Mommyyy_1 valla yağlımı bilmiyorum sağmıyorum çünkü ama o zaman emdiği sürece devammı edecek
Heyyymomyy Denizlila canım bişe yapmana gerek yok kendi kendine geçiyor hiç dert etme bence birşey de kullanma. Benimkinin kafasında da vardı. Erkek bebeklerin hormonları Farklı işlediği için daha çok erkek bebeklerde çöküyormuş.
Heyyymomyy Yüzünde de baya vardı hatta sertti o iltihap gibi olan şeyler. İnternetten bak gayet normal bişe süt falan sürme zaten süt arttırıyor onu
Incisena Denizlila valla ben aciyorum ama duvara sabitliyorum hava sirkilasyonu oluyo iyi oluyo direk cocuga vurdurmayin
Happygirl8 Denizlila benimkinde de vardı birşey sürmedim.. Sürceksen sadece ılık su sürmenin tavsiye ederim kendiliğinden geçiyor..