Kızlar benim de hiç ödemim olmadı ama sezaryen doğumdan sonra ayaklarım bacaklarım acayip şişti önceleri ayaklarımı duvara dikiyordum dediğiniz gibi aşağı indirince aynı oluyordu sonra VARİS ÇORABI kullandım 2-3 güne geçti. Ama dikkat edin sadece gündüz kullanacaksınız gece kan dolaşımını yavaşlatıyor!!!