Gmztnbl Merhaba doğum yapalı 2 ay oldu 40 gün kanamam oldu o bittikten sonra hemen arkasından 8 gün adet kanamam geldi oda geçti 1 hafta sonra yine kanamam basladı doktora gidemiyorum suan korkuyorum aynı durumu yaşayan varmı neden bu kadar kanamam oluyor
elizinannesi-19 Gmztnbl doğumdan sonra düzensizlik ve yoğun kanama olabilir demişti doktorum ama bilemedim şimdi. Belki bilen biri çıkar. Benim kanamam 20 gün falan sürdü. 40 A kadar da leke gibi geldi. Tam 2. Ayda adet oldum 5 gün sürmüştü.