Prenses-annesi1 Hanımlar merhabalar. Dişim ağrıyor ya dolgu yaptırıcam ya çektiricem emzirmeye engel mi olur sonuçta iğne yapılcak uyuşması için?
OzlemAlisa Prenses-annesi1 20lik disimi cektirdim bende 4 5 saat kadar emzirmemek yeterli demisti dr.
Sarisin Prenses-annesi1 İşlem öncesi emzirirsin sonrasında da 2 saat emzirmesen yeterli olur demişti doktorum dolgu için 🌼
Prenses-annesi1 OzlemAlisa benim kızımda bir memede sakinleşiyor çok ağladığında napcagmı hiç bilmiyorum 🤦🏻
Prenses-annesi1 Sarisin 2 saatse iyi mama istemiyo çünkü emmiyo çok ağlaynca bile memede sakinleşiyor uyuturum o 2 saattede
Prenses-annesi1 Kadervural 4 saat çok değil mi 😏 mama istemiyor çünkü acıkınca içer belki çok kararsızım 🤦🏻
OzlemAlisa Prenses-annesi1 verilen ilacin dozuna gore karar verır doktor belki okdra gerek kalmaz geçmiş olsun
Prenses-annesi1 yigitalpinannesiii normalde bazı ilaçlar sakıncalı ya uyuşturmak için iğne yapılıyor onun için sorun olur mu diye merak ettim doktora sorarım zaten