Ozkelebek Arkadaşlar bebeğim 1 buçuk aylık fakat bir kaç defa burnundan ve ağzından fışkırarak kustu. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Burcinn3 Ozkelebek evet benim oğlum da 1 aylık burnundan süt geldi bunun cevabını bende merak ediyorum yaşayanlar ve çözüm bulanlar yazabilir mi ?
Esilanur Ozkelebek benim bebekte 3 kere oldu çok emince oluyor midesi küçük oldugundan oluyodu ama genede dikkat et yüzünü aşagı çevir sırt üstü yatırma kusarken
Gzdzeynep Ozkelebek ben yaşadım bebeğimde reflü vardı 9 aylık olana kadar korkumdan reflü yatağında yatırdım ama kendiliğinden geçiyor kilo alımı vs iyiyse müdahele etmiyor doktorlar normal kabul ediyorlar
Mom088 Ozkelebek benim kızım bugün 1 aylık oldu. Arada öyle hem ağzından hemde burnundan kusuyor. Bazen bebeğimi emzirdiğimde inanılmaz çok süt geliyor kızımda hepsini içiyor malum açlık tokluk kavramları yok süt geldikçe içiyorlar o yüzden fazlasını kusuyorlar. Gazlı bir bebek değil gazdan olduğunu sanmam . Bademde hıçkırıkla bu şekilde kusuyor
sufflee 2 seçenek var ya tıka basa doydu hala emiyor ve miğde dolunca çıkarıyor dolu dolu bunu ancak siz bilirsiniz süt durumunuzdan Diğeri gazını çıkarmadığınız için gazıyla beraber süt dışarı çıkıyor Bende yaşadım doktor böyle dedi
Ozkelebek sufflee gazını çıkarmadan asla bırakmam ama çok emiyor bırakmıyor hatta memeyi ben çekiyorum
Ozkelebek Esilanur çok emiyor ama bırakmıyor ki memeyi ben kendim çekiyorum memeden ne yapacağım hiç bilmiyorum
Meczup Çok korkmuştm bende ama bı sorun teşkil etmedi 3 -4 kez kustu sonra devam etmedi emer emmez kusuyordu agzindan burnundan gerçekten ürkütücü bir durum benim ki geçti inşallah sizin ki de geçer
Ozkelebek Meczup sütüm biraz fazla ondan mı oluyor acaba diyorum bende çok korkuyorum emzirmekten bile keyf alamıyorum şuan resmen
Esilanur Ozkelebek ağlıyomu gazı da olabilir altı pis olur uykusu olur hep aç olmazki 2 saate bir 10 dk yeter de artar bile
Ozkelebek Gzdzeynep bende artık reflüden şüpheleniyorum hep yan yatırıyorum yanımdan ayırmıyorum korkudan
Gzdzeynep Ozkelebek yatağını biraz yükseltin mutlaka ya da reflü yatağında yatırın. İki yaşına kadar geçiyormuş bizimki 10 aya kadar devam etti sonra geçti 6 aydan sonra azalmıştı bu arada.
Esilanur Ozkelebek il zamanlar öyle olur anne karnından dışarı çıktıkları için ortama alışamıyolar boşlukta hissediyolar ağlamasın yavrunu bas. Bagrına kucaga alışır diyenlere bakma alışsın bu zamanlar da geçiçi öyle deilmi ama 😊❤️😘
Ozkelebek Esilanur alışsın ben herşeye alıştırıyorum kızımı hiç takmam öyle yok kucağına alma yok ayağında sallama hepsini yapıyorum 😂😂
meryembetul Ozkelebek yasamayan kimse yok cnm. Bnm… Bnde korkup doktorumuzu aramistim sordum normal dedi… Yavaş yavaş azaldi kusma durumu da burnundan 3 ay 18 gunluguz bu ayda 1 kere kustu o sekilde.. Emzirdiktej snra hmn uyutma uada mama verdikten snra gazini cikaramayinca burundan geliyo cnm bnm zorlayinca cikmasi icin… 10 dk dik tut… Gaz masaji yap
Ozkelebek meryembetul gazını çıkarmadan asla bırakmam canım gazdan değil tahminimce inşallah geçer kısa zamanda
Mom088 Ozkelebek evet olabilir ama bilgin olsun reflüyü olan bebeklerde bu şekilde kusuyor sen yinede doktoruna bir danış. Korkulacak birşey yok için rahat olsun canım