Dadam ilk bizim de öğürüyordu, hatta 14 aya kadar 0-6 kullandık. Ama doktorumuz ya bırakın ya da yaşına uyguna geçin dedi. Damak yapısının bozulmaması için küçük kullanması uygun değilmiş. Büyük olanı ortaya koydum hep, küçüğü ara ara sakladım, ağzına sokup çıkardıkça alıştı.