Arkadaşlar trendyoldan 2000 tllik alışveriş yaptım. 1000tllik kısmı iade ettm. İade ettğim kart kapandı hesap iptal oldu yani.
şimdi trendyol biz parayı gönderdik diyor. Banka öyle bir para gelmedi diyo. Trendyoldan dekont istiyorum göndermiyor. E dekont diye bişey göndermiş. Banka işlem bile yapamıyor onunla
şimdi ben ne yapmalıyım ?? Kimseye ulaşamıyorum muhasebe ile görüşeceğim açmıyorşar müşteri hizmetlerine muhasebe siz sorun para geri dönmüştür diyorum yetkimiz yok diyolar.