Kızlar merhaba doğumdan sonra düzensiz bir şekilde ilerliyor reglm. Ama dikkatimi çeken bir şey var son 2 aydır oluyorum ama çok az kanama oluyor ve normalde 3-4 gün süren kanama olayı 10 günü buluyor. Malum durumlardan dolayı doktora gitmeye korkuyorum ama önemli bir şeyse elbetteki gideceğim. Basına böyle bir şey gelen var mı ciddi bir şey midir acaba bu 🤔