Hakcjrks Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var bugün hemşire aradı benim de aşı olmam gerektiğini söyledi dogumdan sonra siz aşı oldunuz mu
Hohomoromu Hakcjrks gebelikte yapılan tetanoz aşısınn devamı için cagırmıs olabilirler hemşirenize tlfn acıp sorun ne aşısı olduğunu brnde dogumdan sonra gebelikte yapılan aşılarn hepsınn tamamnını yaptırdım 5 dozfu galıba toolamda
bizimgofret Hakcjrks tetanoz asisi 3 doz ilk ikisi hamileyken sonuncusu doğumdan 3 ay sonra yapılıyor canım. Hamileyken soylemeleri lazimdi. Tetanozun hatirlatma dozu canım
Ssd Hakcjrks Evet tetanoz aşısı yapıyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam 2 doz hamilelikte, 3 doz da doğumdan sonra yapılıyor.
Fatti3892 Hakcjrks ben oldum tetenoz alışı beş doz olması gereken var ya o bebeğin bir aylıkken vurulan aşıyla beraber bana da vuruldu 3.dozu 4.doz bi sene sonra.4. Dozdan bir sene sonra da 5. Doz var