Kızlar yardim doğum yapalı 2.5 ay oldu ilk reglimi oldum ama okadar fazlaki başa çıkamıyorum bir günde 2 paket ped bitiyor normalde reglim boyunca bir paket ped kullananlardanım. Koltuklar yataklar heryer batıyor. Sizin ilk reglıniz nasildi korkmalimiyim bir sikintimi var acaba ben hic boyle bir sey yasamadim ??