Merhaba arkadaslar Bn dogum yapalı yaklasık 6 ay olacak 2 kere adet oldum bu zaman, diliminde normalde takvime göre 5 gün önce olamam lazım Dı ama olmadım dddim herhalde gene olmayacağım bu ayda, neyse dün hamur yogıruyordım wc gittim leke var adet oldugumu sandım ama ondan sonra bir iki damla dan başka birşey gelmedi böyrl birsy yaşayanınız oldu mu acaba