CigdemA Merhaba aynı durum benim bebeğimde de var, doğduğunda kaş ortası haliyle yoktu ama 2 aylık olunca çıkmaya başladı ve sanki yoğunlaşıyor, uzaktan bakınca çok anlaşılmıyor yakınına gelince bariz belli. Sizin bebeğinizin ne zaman çıkmaya başladı ve kaç aylık iken döküldü azaldı? Forumda bu konuyla ilgili pek bir konu yok o yüzden size sormak istedim. 😊