Kızlar bebeğim 51 günlük gündüzleri emerken bir anda kendini memeden çekip ağlama krizlerine giriyor tekrar almak istiyor ama çok ağladığı için alamıyor daha sinirleniyor. Emzirirken sanki savaş veriyoruz nedeni ne olabilir sütüm de var sıkınca baya geliyor hatta kendiliğinden bile akıyor. Var mı aynı şeyleri yaşayan??