Merhaba kizlar 18 günlük kizim var. Biz hala beslenme düzenimizi oturtamadik yani şöyle ki mamada veriyorum sütüm hemen gelmedigi hemde sariligimizdan dolayi. Simdi hem emiyor hem mama takviyesi yapiyoruz. Gögüsümün biri catladi kanadi kanacak krem sürüp kalkan takiyorum o gögüsümden emziremiyorum su an sagiyorum sadece iyilesene kadar. Diger gögüsümden emziriyorum ama ne kadar yeterli gelir emin olamiyorum. Önce gögüsümü veriyorum ardindan mama veriyorum 30 cc ve birazcik kusuyo acaba fazla mi geliyor anlayamiyorum düzene koyamadik bi türlü