Oğlum 3 yaşında şiddetli karın ağrısı yaşadı hemen doktora gittik ve kan testleri yapıldı karaciğer enzimi 600 çıktı acil ultrosana aldılar ve safra tıkanıklığı olmus bir hafta hastanede yattık safra tıkanıklığını açtılar sonra enzimler normale döndü.Bu gibi durumlarda dışkı rengi cok önemli demişti bana doktor eğer beyaz yada beyaza yakın dışkılama yapıyorsa sorun var demektir.