Merhabalar, dün bebeğimin altını alırken idrarında hafif pembe bir leke gördüm hemen hastaneden randevu aldım bugün gittik vajina da yapışma olduğunu söyledi bana da gösterdi nasıl farketmemişim anlamıyorum. Neden olduğunu sordum ıslak mendilden olduğunu söyledi pazartesi de ultrason için çağırdı böbreklerine bakacakmış. Başına böyle bir şey gelen var mı? Nelere dikkat etmeliyim, tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen🤗