Nefesim ya bizde ilk ona gittik bizi azarlar gibi konuştu.üstten üstten. Bizi bir gece sarılık için yatırttı hastahanede ertesi gün şarkılık değerleri düşmüştü ona rağmen bizi taburcu edecekmisinix dedik. Valla bilmiyorum ben hissiyatıma göre karar verecem dedi. İlk defa hissiyatına göre taburcu eden doktor gördüm. Birde kaldığımız akşam sana emzirme eğitimi verecekler dedi. Kimse bişey vermedi. İkinci gece de kalın sana emzirme eğitimi versinler dedi. Yok dedi eşim bebek daha fazla kalmasın burda emzirmeyi öğretmek için bize yatış verecekti.