Asklepios Ben de bacaktakilerin su ile temasında sorun olmadığı şeklinde biliyorum. Ama verem aşısı olacağımızda ebemiz arayip getirmeden dus aldir 3 gun dus yok demişti. Hatta sonraki dışlar icinde sol kolda ki si bölgesine lifleme keseleme yapma dedi. Huysuzlugumuz hat safhadaydi asi sonrası aksam başladı ertesi güne kadar sürdü. Hafif ateşlenen gibi olduğunda (öğleye dogru) 1 cay kaşığı calpol verdim. Gece yatarken de her ihtimal icin emzirirken bir çay kaşığı daha ateş düşürücü verip oyle yatırdım ateş sıkıntımız olmadı.