Dyg_brn Selam kızlar kullandığınız memnun kaldığınız baston bebek arabaları neler yorumlarınızı bekliyorum 😊 sırt kısmı tam yatar, tente uzun, kapanış pratik ve hafif araba tek elle açılıp kapanabilen bısey bakıyorum..
Deletedmom348 Dyg_brn maclaren iyi canım kullanışlı. Arabanın arkasına at dursun hop istediğin yerde çıkar
Volmine Dyg_brn keşke bende başta baston alsaydım diyorum. Travel bebek arabası çok ağır tamam sağlam ama bir yere kadar rahata kullanılıyor. O kadar para veremesem bende isterim.
asyasare Dyg_brn bende kraft london xl modeli var cok memnunum. hem cok hafif bebek icindeyken tek basima kaldirip merdivenden inebiliyorum kapanmasi acilmasiniolay. tam yatabiliyor.
Dyg_brn Atypicalmom cnm 9aylığız biz ama ben travel sistem arabadan kurtulmak istiyorum hem ağır hem asansörsüz bizim ev çok zorlanıyorum indirip çıkarmakta o yuzden :)
Dyg_brn Volmine travel bebek arabası iyi hos ama kullanıslı değil hediye geldi bize ama çok ağır artık zorlanıyorum ben de
Volmine Dyg_brn aynen canım aynı şeyi düşünüyorum. Hadi çıkalım dışarı desem tek kaldıramıyorum. Bir de bende Çelik bütün her yeri
Deletedmom348 Dyg_brn Benim arkadaşım kullanıyor canım. Biz daha çöm küçüğüz🙂 Bende ondan alıcam. Çok hoşuma gitti. Sorayım yazayım sana
Sakura-chan Dyg_brn baby hope sa7 aldık . Aldığımda 200 dü şimdi 300 olmuş. Bu fiyata dandik birşey gelir sandım ama iş görüyor
Makarna_kulak Yusufunannesiiiiii 650 tl canım yeniden farksız tek elle açıp kapanır 3 kilo ağırlıkta çok hafif ve şık
Aselks Valla biz daha bi kaç gün önce baby plus rocket baston aldık benim önceki araban traveldı keşke önceden de böyle birşey alsaymışım diyorum
Mlsldy Dyg_brn travel sistem çok ağır bebek arabamız vardı hem çok yer kapladığı hem de kendim taşıyamadığım için chicco ohlala baston tipi bebek arabası aldık. 1 aydır kullanıyorum 3,8 kilo böyle rahatlık yok. Tavsiye ederim.
Bartununannesi Dyg_brn Instagram’da sayfaları var yoyabebekarabalari diye ordan aldım, çok memnunum. Hem kabin boy oluyor her yere giriyor