Bir hafta oldu kaka yapmıyor. 50 günlük bebeğim sadece anne sütü alıyor. Çok zorlanıyor ıkınıyor yok yok. Ağlıyor artık yapamadığı için. Kulak çubuğu sokmak ta mantıklı gelmiyor doktora gitmeli miyim çok korkuyorum. 10 güne kadar normal diyolar ama bana normalmiş gibi gelmiyo cocuk cok zorlanıyo