2,5 aylık bebeğin 3-4 saat aç kalması normal mi acaba yoksa meme reddi mi yaşıyoruz. İstediği zaman memeye gelince ağlamadan tutup emiyor. Ama istemediği zaman çığlık kıyamet asla ağzına almıyor. 4 saati bulduğu oluyor. Kilo alımı iyi 2. Ay kontrolünde 6 kiloydu ama bi haftadır durum böyle 🙄