Aşırı zor bi bebeğim var asiri gerçekten sinir hastası oldum artık gidip kendime antidepresan falan almayı düşünüyorum hiçbir şekilde uyumuyor 10 dakika uyuyup butun uykusunu almış gibi geri uyanıyor o kadar sabrim tükendi ki anlatamam hiçbir sıkıntısı yok ya karnı tok altı temiz gazi yok geceden beri böyle günlerdir böyle hatta doğdu doğalı uyumayan bi bebek sayesinde 40 kiloya düştüm hic dermanım kalmadı