Merhaba arkadaşlar 1 ay 6 günlük bebeğim var daha önce her emdiginde nerdeyse tuvaletini yapardı yaklaşık 5 6 gündür bazen 2 gunde bir yapiyor ama gunde 1 defa miktar olarak çok fazla yapmadığı günler var gazını çıkarıyor ama tuvaletini yapmaması normal mi değilse nasıl yapmasını sağlayabilirim ilaç harici öneri olursa çok sevinirim