Kizlar merhaba bebegimin 1 haftadir burnu tikali bademcikleri sismis doktora gittik surup antibiyotik verdi boğazlari iyi şimdi ama burnu hala tikali burnuna eczanelerde satilan serum şeklinde olan sudan sıkıyorum her dafasinda da cekiyorum ama cok kuvvetli cekiyorum gelsin diye cok agliyo böle sert cekmenin bi zarari olurmu yarim saat once cektim hafif kan geldi bide daha cok tikandi sanki serumu sıktığınız da cekmeyince nasıl atıyor mukuslari surekli kullanmak ta istemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz