MaviNil https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/yatak-odalari/karyolalar/karyolalar/59099155/brimnesluroy-cift-kisilik-karyola.aspx • Merhabalar; Yatak bazası için bu modeli almak istiyoruz ancak bir kaç yerde yatağın sonradan ses çıkardığıyla alakalı şikayet okudum. Aramızda kullanan anneler varsa memnuniyetini paylaşabilir mi? teşekkürler ☘️
Mlila MaviNil Merhabalar canım yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz ses olayı çok olmasada oluyor onun haricinde bi problem yok gayet güzel çekmeceleri de baya büyük her şeyimizi aldı
HacerLiya MaviNil yaklaşık 2 yıl hem bazasını hem yatağını kullandım memnundum bir şikayetim yoktu ama monte ederken o altındaki tahtayı bütün olarak alın size tavsiyem
SayMyName MaviNil yaklaşık 6 ayda bir vidalarını sıkmak gerekiyor , yoksa geveşediği için ses yapıyor . Hem karyola hem yatak ikisde ıkea çok memnunum
[silindi] MaviNil bunun malm modeli var bende 2 senedir gayet memnunum.. brimnesin kötü özelliği yanda ki açık yerler çok çabuk toz hapsediyor ama günlük toz alan biri iseniz zorluk olmaz..
MaviNil Mlila HacerLiya Peki montajını siz mi yaptınız yoksa ikea montaj ekibi mi? 😬 kendimiz becerebilir miyiz acaba?
Nurcan03 Bazasını bilmem ama yatağını ikeadan almayın derim. Biz iki farklı model kullandık ikisinde de memnun kalmadık.
HacerLiya MaviNil hayır ama 2 çeşit satılıyor birini kendiniz tek tek o iki büyük tahtaya takıyorsunuz diğeri de hazır olarak satılıyor . Takması çok zahmetli 😬
HacerLiya MaviNil bizim yatağın kurulumunu eşimle abisi yaptı bence gerek yok birini çağırmanıza ama hiç anlamayız derseniz o zaman yardım almak daha iyi 🍀
Mlila MaviNil İkea montaj ekibi yaptı yarım saat sürdü yapmaları 3 kişiyle birlikte. Bize de siz yapamazdınız 3 ay sürerdi falan dediler gelince 🤔
Rengin MaviNil bunu bilmiyorum ama buna benzer biseyi 5 sene kullandim en son delirdim cat cut gavur gucur seslerinden yeni sandıklı normal baza aldim ve ahdim vardi diğerini kırıp attim çöpe. Tahta okunca hic kullanışlı olmuyor surekli ses yapıyor.