7 ayligiz bizdede duruyor halen ust goz goz kapağının icide öyle gecende fark ettim bi dr gostermeyi düşünüyorum cunku göz hastaliklarini arastirdigimda dr kontrolüne gitmesi gereken durumlar arasinda kizariklik geliyorki babasida yuksek hipermetrop korkuyorum sizin dr bi sorun gormediyse kendiliginden geciyor izler ve cok tatlilar❤