Huzurum42 Merhaba anneler baby plus oto koltugu kullanan var mi?oto koltugu alacam da kararsiz kaldim
nyesim Huzurum42 biz de var, baby plus premium thunder isofix, çok memnunum. Ablam yeğenim için kullanıyor o da çok memnun tavsiye ederim.