Merhaba anneler, 38 gunluk kizim aksam 7 bucuk ile 8 arasinda emerken huzursuzlaniyordu. Bu aralar sabahlari da oluyor. Aglamiyor ama bir yeri agriyormus gibi sesler cikariyor sonra memeyi birakiyor, memeyi biraktigi icinse tekrar kiziyor. Fakat bu sirada kucagima alirsam hemen susuyor. Yatir emzir kaldir yapiyorum surekli. En sevdigi pozisyon yatarak emmek basindan beri boyleyiz belki sevmiyodur artik dedim, emzirme yastigiyla denedim oturtarak bile denedim olmuyor. Gazini cikartiyorum her kalkisinda, rahat kaka yapiyor pirt yapiyor o da degil. Memeden tazyikli geliyodur sut dedim sagdim verdim olmadi, biberondan verdim olmadi. Sutum geliyor tikaniklik da yok. Sizce ne olabilir? Simdiden tesekkurler anneler.