Mrhba arkadaşlar..size sormak istediğim bi konu var.bilgisi olan yazarsa sevinirim…kızım 10bucuk aylık.iki gündür günde 5 6kere feln kaka yapıyor ishal değil. Ama sürekli kaka yapıyor..dün farkettim ilk dişinin ucu çıkmış..ondan olabilirmi? Yada neyden dolayı olabilir..yardımcı olursanız sevinirim..