Ek gıdaya geçmiştik kabağın 3. Günü felaket bi ağlama kriziyle acile gittik. Mama içmedi asla, fitil yaptılar sonra rahatladı. Ertesi gün ishal mukuslu kaka ve kusmalar başladı. Doktora gittik tekrar idrar ve kaka tahlileri kağıtta temiz yaziyor ama doktar çok az mikrop var dedi.
Ateşi çıkarsa Calpol onun dışında Maflor ve Zinco şurup verildi. Kullananlarınız var mı Zinco şurubu? Biberonda asla mama bırakmayan oglum bırakır oldu şuan.
Dün 5 kere azar azar yaptı. Sanki bana bugün daha katı gibi geldi, düne göre bilemiyorum. Kusması durdu çok şükür. Enerjisi var ama halsiz bakiyor hala. Doktorumuz sıvı kaybı yok şuan dedi bol bol su vermeye çalişiyorum ama onu böyle gördükçe daha da üzülüyorum 😔 Ne zamana geçecek bu.