Merhaba anneler benim oglum 56 günlük benim 38 günlükken kanamam geldi sezeryan oldum bu arada ilk 2 gün cok yoğundu geri kalam 3 guj normaldi 5 gün sürdü ve bitti ben simdi adet mi oldum lahusa kanimi hani 20sinde olmustim temmuzun bu ayin 20 sinde tekrsr hasta olucakmiyim