Dlrmsmrc
Hanımlar merhaba. Oğlum iştahlı bir çocuktu normalde. Ne versem yiyordu yediklerimize atılıyordu beslenmede hiç sorunumuz olmamıştı. Ama çok hastalandı geçenlerde ishal ve kusma vardı. Şimdi iyileşti ancak hiç iştahı yok. Yediklerimize heveslenmiyor verdiklerimi yemiyor yese bile çıkarıyor. Sizce düzelir mi zamanla eski haline gelir mi ?var mı böyle bir şey yaşayan gören duyan bilen. ne yapsam kararsız kaldım