gusako Daha önceden bestiron demir damlasi kullanıyordum. Bu ay ocean aldım ama rengi bana farklı geldi. Bestiron siyah kahverengi bi rengi vardı. Ocean beyaz krem gibi açık bir renk. Acik renk olması normal mi kullananlar yardım eder misiniz.
dunyam2020 gusako demir damlası dedıgınız d vıtamını degıl mi ? Bende oceanın kını kullanıyorum bır fıs yapıyorum fotografını atabılıyor musunuz?
Annemmmm gusako ben kullandım kızıma ama sonrs bırakmak zorunda kaldım onu kullandık dan sonra kızım kanlı dışkı yaptı en iyisi olsun dedim ama o bile dokundu ana d vitaminini de kullaniyo rum onda sorun Yok
gusako dunyam2020 hayır d vitamini farklı bende d vitaminini bir fıs kullanıyorum. Bu demir kan damlasi.
dunyam2020 gusako dr mu dedı sıze kullanın dıye ben kuşşanmıyorumda kan ılacınıda kestım cok oluyor .d vıtamınını kullanıyorum demır hıc kullanmadım galıba
Annemmmm gusako inşallah şimdiye kadar hic duymadım dokundu diye çünkü cok arastirarak aldım ama bizde ilk oldu Herald 😊
gusako dunyam2020 evet doktor önerisi ile kullanıyoruz. 7. Ayında başladık biz sizin bebeğiniz kaç aylik tahlil filan yapıldı mı
dunyam2020 gusako 1 yasını 20 gun gectı .tahlıl yapılmadı Pandemiye denk geldı 9. Ayı.bende baslasammı bılemedım
gusako dunyam2020 Bende doktorunuza danışmadan kullanmayın ama sağlık ocağı da bilgi verip damla veriyor