Yoncadn doktora götürün bi tane çubukla hemen hallediyorlar. kanama varsa ve sulu suluysa enfeksiyon falan olabilir Allah korusun ihmal etmemek lazım. bizi 20 günlükken nerdeyse hastaneye yatıracaklardı onun için. kan testinde enfeksiyon çok yüksek çıkmadı, bi de benim görümcem doktor onun gözetiminde olucaz diye göndermişlerdi eve.