Süt ve süt ürünlerini tamamen kestim. Tüm paketli gıdalar, dana eti, salam, sosis gibi yiyeceklerin hiç birini tüketmiyorum. Eskiye nazaran daha iyi ama yine de gaz sancıları oluyor. Vücudundaki egzamalar geçti, kakası normalleşti. Zor bir süreç Allah yardımcın olsun 😔